Zahraniční challenge Fusion card 4th Anniversary

Hezký den,

s Ilčou jsme se pustily do nové Fusion. Já tedy pět minut po dvanácté :) Na webu Fusion právě slavili 4-té výročí, takže by byla škoda nevyzkoušet slavnostní sketch.


Při úklidu pracovny jsem objevila zapomenuté papíry. Byla to sada Papermania z předloňské zimy. Velkou část třicítkových papírů jsem už předtím rozstříhala na vánoční přání a obálky, ale některé papíry mi zbyly. Takže teď na ně došlo :) dala jsem si totiž takové "malé novoroční předsevzetí" :) začít používat i menší kusy papírů, odřezky a snažit se, nedělat si tolik nových odřezků. Jestli se mi to povede, to je zatím ve hvězdách :) 



Sice jsem si oblíbila čtvercový formát základ přání, ale čas od času sáhnu i po těch klasických obdélníkových. Tak tomu je i v tomto případě. Na bílém základu je tedy nalepen kus designového papíru, obloučková bordura, výseky hvězdiček, které jsem také vylovila ze svých zásob a hlavním motivem je pak oválek s razítkem. Ten jsem natiskla černým archiválním inkoustem na akvarelovou  čtvrtku a vybarvila akvarelovými pastelkami. Je to mix Mondeluzek a Prima marketing.


Vlasy jsem té krásce lehce přetřela třpytkami ve štětci Wink of stella.


Ilča vyrobila minimalistické přání dle sketche.


Předloha byla tato 


Pokud si chcete challenge také vyzkoušet, je již vyhlašené nové kolo. Tak hurá na to!

předloha na příště

Coffee and Book



Komentáře

Oblíbené příspěvky