Album jako adventní kalendář

Začal advent. Každý rok se snažím dětem vyrobit nějaký scrapbookový dárek jako adventní kalendář. Možná si pamatujete hláškovníky či druhý článek s inspirací. Rok 2017 je pro nás moc pěkný, i když velmi náročný. Přesto je dobré si zavzpomínat (nebo právě proto) na pěkné chvíle.

Letos jsem pro děti vyrobila album Můj rok 2017. Koupila jsem desky na A6 diář. Je hnědý, přírodní.


Desky jsem přetřela bílou akrylovou barvou. Hrany písmenek jsem zvýraznila hnědým křídovým inkoustem. Nalepila jsem písmenka a číslice a dozdobila jsem výseky hvězdiček.

Stránky jsem udělala z kraft papíru. Některé podkladové stránky jsem orazítkovala černým inkoustem, některé jsem ozdobila bílou akrylovou barvou přes šablony. Některé orazítkované stránky jsem přestříkala řidší bílou akrylovou barvou.

orazítkované stránky

barva nanesená přes šablonu

kombinace razítek a stříkanců

Fotky jsem připravila v různých velikostech a každému z dětí jsem vyrobila originální stránky. První den našly ve velkém sáčku desky a nyní mají na každý den  jednu stránku v obálce s číslem. Už předem hlásily, že se moc těší a teď mi každý den říkají, co měly za zážitek na stránce.

Stránky Ondry (volně položené do alba)


Ukázka z alba Verunky (stránky pečlivě vložené do alba)


Na výrobu rychlého alba potřebujete:
desky na diáře
kraft papíry na stránky
bílou akrylovou barvu
šablony
razítka a inkoust
výseky, washi pásky
fotky, podlepky

Takové album se dá stihnout za pár hodin a určitě udělá velkou radost. I když už nestíháte darovat takové album v adventním kalendáři, můžete ho zkusit jako dárek pod stromeček.




Komentáře

Oblíbené příspěvky