A zase přání svítící

Ne, nebudu se opakovat:-) Přicházím dnes s druhou variantou svítícího přáníčka. Možná bude vyhovovat lépe těm, kdo se necítí technicky zdatní nebo nechtějí investovat tolik financí do svého vybavení. Já jako největší plus tohoto svícení považuji to, že zapnete "svíčku" a můžete se kochat osvětlením třeba celý večer, prostě nesvítí pouze v okamžiku, kdy na něm držíte prst:-)


Dneska Vás snad příliš nezahrnu textem. Zde jsem vyfotila zádíčka přání pro představu, jak se dá zkompletovat, aby zůstaly výřezy hvězdiček průhledné. Doporučuji si udělat širší rámeček, než jsem zvolila já, jelikož jsem si tím dost zkomplikovala kompletaci a co nejmíň zaplácat motiv oblohy zespodu, jelikož zakrýt jde úplně minimum nedokonalostí. Pro lepení acetátové folie jsem použila Glossy Accents, je fakt, že už s ním lepím téměř vše (mám velké balení, které přelévám do dózičky s detailní špičkou). Na jedné straně jsem k lepení přidala i izolepu pro klid mé duše, že je to skutečně dobře fixované a nejde takřka vidět, takže je to také možnost. Alespoň na spodní stranu jsem přilepila sněhový kopeček pro začištění:

Aby přáníčko nevzplálo..:-)) svítí se v něm svíčkou elektrickou. Nemám v nich moc přehled, tato je zn. Rayher a její světýlko krásně poblikává jako ohýnek, hned jsem musela uvažovat, jak ji použiji příště místo ohýnku:-)


No a na konec to, na co jste všichni zvědaví:-) Hotové svítící přáníčko:


Tak co, už někdo uvažuje, že takové přáníčko musí patřit k jeho letošním vánočním dekoracím?:-) Mé už je zamluvené, pojede dělat radost k sestře:-)

Jelikož se příště setkáme mezi nebo po svátcích, přeji Vám již nyní upřímně krásný a klidný předvánoční čas a šťastné Vánoce =0)

Komentáře

  1. Juj, tak je fakt moc pěkné. Takové dětské, ale nebál bych se to dát i dospělému člověku. A líbí se mi, jak příjemné a tlumené světlo to vyzařuje. Kdybych to dal našim dětem, tak si to určitě nechají vedle postele místo lampičky. Bez ní totiž, bohužel, neusnou. A já teda dost často zapomenu, že jim tam svítí a zapomenu ji zhasnout. :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky