Dárek pro potterhlou dceru

Moje dcera je fanynka série Harryho Pottera. Proto jsem se rozhodla jí vyrobit dekorativní dárek nějak spojený s tímto tématem. Jednoho dne mi přistála na stole krabička, kterou by jinak manžel vyhodil. A měla jsem jasno. Bude to shadow box. Shadow box s citáty.


A tak jsem se pustila do práce. Inspiraci jsem hledala v Brumbálově pracovně. Chtěla jsem navodit atmosféru lehce vědeckou, trošku kouzelnickou. Využila jsem především jednobarevné papíry, jeden darovaný papírový rámeček, výsek glóbusu a lahviček, ozubená kolečka, jednu svorku, jutový provázek, nalezené sojčí pírko (to si vybrala přímo dcera), kovový klíček. Vyrobila jsem si malé knížečky, svitky a svíčky. Předměty jsem lehce otupovala inkousty, ať už distress či křídovými. Provázek pro knot jsem obarvila černou fixou. Přitom mi běžely hlavou myšlenky o požární bezpečnosti této vitríny... :-D


Shadow box jsem mohla celý polepit a zakrýt. Ale nechtěla jsem. Přece jen je pro mladou slečnu. Takže jsem krabičku nechala bílou a jen jsem do ní vložila různé předměty. Vytiskla jsem citáty, dají se celkem jednoduše v rámečku vyměnit.


Byla jsem sama nakonec překvapena, jak snadno se mi to vyrábělo. Navíc se dceři opravdu líbí. Je příjemné vytvořit něco, co se bude používat a co dělá radost.

Přeji vám krásné tvořivé dny.



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky