Kit na přání pro maminku

Poštou jsem od Katky dostala balíček s kitem. Byl v něm materiál na vytvoření přáníček pro maminku. S Katkou jsme se domluvily, že vytvořím jedno přáníčko, ale když už jsem seděla v pracovně a materiál měla rozložený, vytvořila jsem rovnou tři.


Pojďme nejprve nahlédnout do balíčku. Přišly mi dva vzorované papíry, dva jednobarevné, výseky lístečků, 3 bílé kytičky, provázek, otisk razítka s textem a otisk razítka s obrázkem, proužek papíru s vlnovkou a kamínky.


Jako první vzniklo přání s holčičkou. Obrázek je krásný, moc jsem se těšila na jeho vybarvování. Zkusila jsem několik variant, jak s obrázkem potom naložit, ale nakonec jsem jen obrázek podložila žlutou čtvrtkou, přidala dva proužky papíru a ozdobila kytičkou. Kytičku jsem obarvila foukací fixou a kraje otupovala distress inkoustem. Pruhovaný proužek papíru je ze stejné sady papíru jako ostatní vzorované papíry. Už jsem ho měla doma. I lístečky jsem lehce dobarvila, aby mi ladil s proužky na vzorovaném papíře. Jako střed kytičky jsem použila kamínek a ten nejmenší jsem dala i na kytičku na otisku razítka.

Druhé přání vycházelo z kombinace puntíkatého papíru, papíru s vlnovkou a provázkem. Kamínky jsem využila na doplnění kolem kytiček. Jak proužek s vlnovkou, tak otisk razítka s textem jsem otupovala distress inkousty. Kytičky jsem si vyrobila z fialového papíru.


Papír s motýly mě trošku potrápil. Moc se mi líbí, ale v kombinaci s obrázkem holčičky působili motýli příliš velcí. Nakonec jsem se rozhodla použít z něj dva obdélníky, nalepit je na papír, mezi ně otisknout výraznější razítko a stužkou zamaskovat malinko přeteklého lepidla. :-) Nakonec jsem i s tímto přáníčkem spokojená.

Snad se vám má přáníčka líbí a i vy si nové kity zamilujete.

IlonaK2

Komentáře

Oblíbené příspěvky