Baby boom

Baby boom

aneb přichází na svět kluci :)

Jelikož se kolem mě rodí dítka jak po dešti, tak jsem vytvořila přáníčka hned dvě. Jedno je pro novopečenou maminku mojí kolegyni a druhé k prvním narozeninám synka mojí nejlepší kamarádky.
Dětská přáníčka moc nedělám. Jestli je to tím, že mi miminka ještě nic neříkají a to je mi 33 let, nevím. Jsem teta a to mi prozatím stačí.
Ale to jsem odběhla. :D


První přání jsem pojala trochu jinak. Chtěla jsem udělat v nějakém tvaru a aby se mi vešlo do obálky a tak jsem vzala základ přáníčka od Anitas. Vymyslela jsem si dupačky. Chtěla jsem, aby byly jakoby látkové, ale papír imitaci látky jsem neměla. Sáhla jsem tedy po embos kapse, kterou jsem si koupila minulé léto ( musela jsem ji nutně mít, co kdyby v zimě už nebyla ) a budou tedy pletené.


Na základ jsem si nakreslila dupačky a ty jsem obstřihla. Nevím zda existují, ale já se nechtěla zbavovat moc papíru a tak jsem udělala s tříčtvrtečními rukávy :D
Ráda vrstvím, ale nechtělo se mi vytvářet menší dupačky doprostřed a tak jsem je oblepila washi páskou a čapla moje oblíbené Distress inkousty.
Nevím jak vy, ale koupila jsem si takové ty držáčky na houbičky, se kterými se pak šmrdlá, ale nejlepší tahy mám, když si houbičku štípnu prsty a nanáším inkoust tak.



Tu květinku tam mám na zaostření foťáku. Nějak se mi nechtěl chytnout.



Před nedávnem jsem vytvořila svatební přání Distress inkousty a moc se mi líbil efekt kapek vody, kdy na plochu z výšky stříknete vodu a necháte plochu jen orosit. Udělala jsem nyní to samé.


Nyní jsem přání projela bigshotem a embosovala ho z jedné části, jelikož by se mi špatně na druhou psalo.
Doprostřed mě napadlo vytvořit kapsičku, ale moc se mi líbil nápis na pinterestu "Made Love" na jednom přání také pro miminko a jelikož láska, tak jsem sáhla po vyřezávačce srdíčko Nellie Snellen.


Teď už jen cvočky a knoflíčky a bylo hotovo.


Druhé mé přáníčko je pro Ondráška. Už oslavil svůj první rok.
Vyrobila jsem ho klasicky se svými vrstveními a rámečky.

Na toto přání jsem použila kočárek od Marianne design a rámeček od Spellbinders.
Oba jsem přilepila 3D oboustrannou pěnovkou a ozdobila cvočky a květinkami.
Nápis jsem vytvořila samolepícími písmenky.
Jelikož nemám šicí stroj tak jsem aspoň odírkovala obvod papíru, také to není špatné.
Papír s pruhy je z vánoční kolekce Merry little Christmas.




Teď už jen předám a jsem zvědavá jak se budou líbit.
Doufám, že jsem inspirovala a děkuji za pozornost.
Lucka



Komentáře

  1. Přáníčka jsou moc pěkná. Omlouvám se, že jsem se nedostala ke komentování dřív, máme toho nějak hodně. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky