Duhová gratulace

Kouzelně duhová "Gratulace"

Musím se přiznat, že tentokrát jsem byla bez nápadu.
Ále..... pak to přišlo.
Velikonoce za dveřmi, barvení vajíček...., ale přáníčka s vejci putují k rodině.
Sice tomu počasí moc nenahrává, ale svatby mohou býti i teď v březnu. Tak co jí pojmout barevně?


Projektem velikonočně barevná svatba by nebyl perfektní nebýt Distress inkoustových polštářků.
Myslím, že od té doby co jsem je koupila u Katky http://www.scrapbooking-hk.cz/u-katky/0/0/3/52/9/0/?hledatjak=2&slovo=distress
už nebudu chtít jiné. Jen dokupovat barvy. Nejenom, že krásně stínují, ale dají se jimi i pěkně prolnout barvy.

Tak tedy, co budeme potřebovat?
1. Distress inkousty
3. samolepící papírky
4. vyřezávací šablony a raznice
5. vodu v rozprašovači


Základ přáníčka používám o rozměrech 13,5 x 13,5cm a tak jsem si uřízla papír na 12,5cm.
Půl centimetru od kraje jsem si kolem dokola polepila samolepícími papírky.


Začala jsem modrou barvou z dolního rohu. Čím víc ke kraji tím jsem více tlačila na polštářek, tím jsem udělala sytější barvu.

Naproti jsem zvolila zelenou barvu.

Potom jsem vybarvila fialovou a růžovou a červenou barvou zbylé rohy s tím, že jsem sem tam zabrousila i do okolních barev a vznikla tím krásně barevná vesmírná mlhovina.
Tu jsem přestříkala vodou, ale ne přímo, ale aby kapky jen jemně dopadaly na papír. Tím vznikl poprašek malých teček. Tak trochu se mi tam vloudily i větší kapky, ale to moc nevadí.



Miluju na přáníčkách kytky a na svatebním musí být. Mám novou šablonu od Lecrea květinu. Zvolila jsem tu nejmenší velikost a raznici květinku a spojila je. Vystínovala jsem je podle barev v jakém rohu budou nalepené a doprostřed nalepila bílou půl perly.


Dále jsem si vyřízla srdíčko od Nellie Shnellen a navrch dala otisk Gratulace od Kety. 


Teď už jen stačí nalepit na přání, které jsem si ještě vylepšila pár šablonami.


Srdíčko a samotnou čtvrtku jsem si ještě podlepila 3D lepící pěnovkou, aby vystouply detaily.
A jak to všechno dopadlo?
Krásně barevně ;)



Děkuji za pozornost a doufám, že jsem vás inspirovala ;)

Článek připravila: Lucka
















Komentáře

  1. Luci, naprosto dokonalé..miluju hrátky s inkoustama, tohle je přesně moje parketa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to takt moc pěkné. Moc se mi líbí dobarvení a dostínování kytiček, které nyní vypadají, jako by vždy byly takto spojené.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky