Společná challenge FUSION- Pretty in Pink

Hezký upršený den..
( sníh k nám zatím nedošel)

jistě už vyhlížíte novou challenge Fusion :)  téma Pretty in Pink je krásné samo o sobě :)) chii..růžová jede, jak jinak, když mám dvě cácorky, že?  Ale i sketch je tentokrát fakt parádní :)

tak jdeme na to ... já si zvolila čtvercový základ přání.. k tomu ptáčky, růžovou a tmavě šedou :) použila jsem tedy jak barvy, tak sketch


původně jsem měla i vybarvený obrázek, ale k těm barvám papírů mi to prostě nešlo, takže asi můj první nevybarvený obrázek :))) 


a co na to holky z týmu? podívejte se :)

LUCKA



KATUAN



RADKA



ILONAK2



 předloha, dle které jsme tvořily



Článek připravila: Katka


Komentáře

  1. My jsme použili stejný papír, co?
    Zaujala mě všechna přáníčka, ale srdcovka je Radčino přání.

    OdpovědětVymazat
  2. jj, je to stejný papír..mám celou sadu :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky