Společná challenge Fusion Warm Welcome


Hezký zasněžený den,

těch deset dní zas tak uteklo a na webu Fusion pro nás přichystali novou výzvu. 

Pro toto kolo se tvoří podle opravdu nádherné předlohy. Já se málem ani nepodívala na obrázek, páč ta předloha mě opravdu dostala.  A i kdyby byl obrázek sebehezčí, věděla jsem hned od začátku , že budu dělat přání dle sketche. A co Vy? :)



Jelikož nám Vánoce klepou na dveře, tak jsem si zvolila vánoční tématiku, ale na tuto předlohu by sedělo jakékoliv jiné téma :) 




A co holky z DT? 

MAPO

Martina také zvolila zimní téma. Ptáčci jsou úžasní :)


ILONAK2

Ilča zvolila čisté přání s krásným květinovým trsem.


A tvořily jsem dle tohoto zadání.


Díky za pozornost.

Článek připravila: Katka




Komentáře

  1. Máte to nádherné, dámy. Nejvíc mě "dostal" jelen ve svetru, hihi. Je super!
    Mě se sketch také líbil a říkala jsem si, že něco vytvořím, ale nějak nestíhám :)

    OdpovědětVymazat
  2. What a great set of cards! Thanks for joining us at Fusion!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky