Cardabilities 128

Hezký den všem,

tentokrát za 5 minut dvanáct přináším inspiraci našeho týmu dle sketche Cardabilities.  Já jsem předlohu tentokrát vynechala, neboť mám tvoření nad hlavu :)

Vyrábím spousty svatebních krabiček na peníze :)






tak ale teď už k předloze ..
LUCKA

Lucka zvolila vrstvené čtvercové přání. Výseky koleček doplnila květy, motýlky a textovým štítkem.. 



LUCIE

Lucka použila "smotek" do kterého umístila květinky.. jak na ně, se brzo dozvíte v podrobném návodu. 




ILČA

Ilča vyrobila elegantní přání.



Tvořilo se dle této předlohy


Článek připravila : Katka



Komentáře

  1. Dámy, máte to krásné všechny; nejvíce mě ale zaujaly krabičky. S těmi výseky židle, auta, lodě atd. je to velmi hezké, jemně vtipné, prostě moc moc hezké. A metalický papír se mi tady taky moc líbí. Prostě - úžasné, Katko!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky