Společná zahraniční challenge FUSION- French Twist

Hezký den všem,

minulý týden byla vyhlášená nová challenge na FUSION .. je to naše třetí společná soutěž a myslím, že poprvé mohu říct, že všem sedla jak barevná kombinace tak i sketch :)

Celý tým se tentokrát pěkně sladil :) pokochejte se krásnou jemnou přehlídkou.


Předloha dle které tvoříme :)


Moje přání.. ač nemám ráda jednoduché sketche, v tomto případě, se mi líbí obojí. Na podklad jsem zvolila jemnou vanilkovou čtvrtku, na ni kombinaci šedé s růžičkami s pastelovou žlutou se strukturou látky. Přechod mezi čtvrtkami jsem zakryla stužkou, půlkruh jsem si dozdobila výřezem květiny.



KATUAN

 Evička si předlohu upravila do obdélníku :) půlkruh zvětšila a do něj narazítkovala nádhernou květinu.


ILONAK2

Ilča  se také držela předlohy i barev. Půlkruh též ozdobila papírovou květinkou, pod kterou přidala mašličku.





MAPO

Martina také použila barvy i sketch. Místo půlkruhu zvolila květinu.



LUCKA

Lucka si s přáním pěkně vyhrála.



LUCIE

Lucka použila barvy a vzniklo tak nádherné přání se šatičkami :)



Děkujeme za nahlédnutí a komentáře.

Komentáře

  1. Opět skvělé, každá úplně jine, ale předloha zůstala. Lucko co to tam máš za krásnou kytičku, to je razítko?

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo to je razitko a vyrezavaci sablona od Marianne design to collectable nebo tak nejak. Koukam, ze se tentokrat vsichni drzely sketche az na Lucky rebelky ;) . Musim rict, ze se mi tato challenge opravdu libila. A takhle vsechny pohromade vypadaji super. V jednoduchosti je krasa. Vazne. Drzim nam palce.

    OdpovědětVymazat
  3. Super, máte to nádherné. Každá jste to pojala po svém a každé přání je originál.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní. Moc se na tento souhrn vždy těším :). A koukám, že všechny máme někde kvítí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Panečku to je krááása!! Katuan taky jsem na to koukala:-)Já vlastně na každém přání použiji nějakou tu kytičku, nějak mi to bez nich nejde:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky