Když papír pomáhá ...

Hezký den,

většinu svých přání tvořím tzv.do šuplíku :) možná to znáte :) ale rozhodla jsem se s tím něco udělat ..  udělat dobrý skutek :) našla jsem si organizaci Nedoklubko a rozhodla se pomoci maminkám těch nejmenších drobečků. Maminkám, kterým se narodí miminko předčasně, to v dané situaci nemají vůbec jednoduché.. rozhodla jsem se tedy pomoci, podpořit maminky přímo tady u nás v Hradci Králové, protože naše nemocnice se na tyto nedonošeňátka specializuje.

Krom šitých věcí - zavinovačky a povlečení jsem přidala i papírové přání na památku. Všechna přáníčka jsou ve stejném stylu. Už dlouho mi tu ležely razítka s miminkovským motivem, tak jsem je konečně pořádně využila. Ke každému přání jsem ještě barevně doladila šitý látkový obal na očkovací průkaz..

Omlouvám se za takové extra rychlé foto ..příště doufám, stihnu vyfotit lépe. :)






Krom organizace Nedoklubko extistují ještě Dobrotety, s nimi budeme tvořit přáníčka pro maminky v neděli 31.5. 2015, v kurzovně prodejny Creativ-e, Gočárova třída 1207/19, HK, od 8 hod. Pokud byste se chtěli přidat, napište mi prosím na mail k.zilvarova@roon.cz


Děkuji za nahlédnutí.
Katka



Komentáře

Oblíbené příspěvky