Vrstvený efekt

Hezký den,

možná už jste někde viděli vrstvené přání..a to tak, že je na sobě několik vrstev a dělí je vždy jednobarevná čtvrtka ..




typickou ukázkou je třeba takovéto přání  - najdete na webu Julie Day


v návodu vám ukáži ale rychlejší variantu :))

Budeme potřebovat:
razítko , inkoust
základ přání
bílá čtvrtka + barevná čtvrtka



Z bílé čtvrtky si uřízneme obdélník o něco menší než máme základ přání. V rozích orazítkujeme vybraným motivem. Já si zvolila květinky, kdy jsem razítkovala květinku a k ní lístky. Vše černým StazOnem, abych pak mohla vybarvit akvarelovými barvami.



Na řadu přijde vybarvování .. možností je několik, já si krom pastelek oblíbila i fixy .. akvarelové Artiste ( brzo je najdete v nabídce ) 



Černým inkoustem jsem narazítkovala i gratulační razítko..novinkové Keta 752 
Z barevné čtvrtky jsem si nožíkem vyřízla rámeček, který jsem přilepila na zdobenou čtvrtku a máme vrstvený efekt :o))



Inspirací mi byla předloha  na webu Case this sketch! 
Sketch 114



Příjemný pátek. Katka

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky