ATC Winter

Hezký večer,

nedávno jsem přijala výzvu vytvořit ATC kartičky na téma Zima :) Ač zimu vůbec nemusím,  v tvoření mě ale velice baví.. :)


SLOVNÍK : ATC
 Artist Trading Cards - malé kartičky (tradičně 2,5" x 3,5" neboli přepočteno na naši metrickou soustavu 6,4 x 8,9cm  - velikost sběratelských karet). Kartičky se vyrábějí z pevnějších čtvrtek nebo kartonů o min. gramáži 270g/m2, které se poté nazdobí. Většinou se jedná o sběratelské karty, avšak využijete je i na svých scrapbookových stránkách či jiných projektech.

Jakmile bylo domluveno téma - Winter, hned jsem měla jasno, jak by kartička měla vypadat. K zimě patří bílá, modrá, stříbrná .. sníh, vločky, třpyt .. to vše jsem se snažila zakomponovat do své kartičky. 

Základ kartičky tvoří tmavě modrý karton gramáže 300 g/m2. Na něj jsem pak nalepila vyrobenou zimní čtvrtku. Nejprve jsem modrým Distress Inkem narazítkovala motiv stromů dřevěným razítkem Memory F1900  (skladem bude opět cca do 14 dnů) .. zasypala čirým embosovacím práškem a zapekla pistolí. Do horní části vlevo jsem si nalepila gelovou kapku, narazítkovala jsem vločky ze sady Aladine ..poté jsem celou horní část lehce zablendila. Celou kartičku jsem oblendila černým inkoustem Distress Ink black soot, rohy jsou zablenděné mírně zkoseně.. Embosovacím perem jsem naznačila sněžení, vybarvila jsem i místo, co zbylo čisté po gelové kapce a celé jsem zasypala holografickým embosovacím práškem, celé pozadí se tak nádherně třpytí při svitu měsíce



V dolní části je naznačen sníh a to pomocí bílého Gessa a třpytek. Zbývala už jen vlaječka, ručně napsaná, modrým gelovým fixem. 



Díky za nahlédnutí. Příjemný večer.
Katka

Komentáře

  1. Wow, paráda! Úplně jsem si představila atmosféru na horách - sníh, vše se třpytí, pomalu začíná noc... Krásně jsi to vystihla :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky