Kalendář na rok 2015- 6.stránka

Hezký den,

již tu máme 6.stránku, to nám to jde pěkně od ruky :) Tentokrát je podmínkou použití - BORDURY ( ať už vyřezanou z BigShot, SH nebo ruční raznice)

Já chystám červnovou stránku. Tedy léto, chtěla jsem na stránce mít slunce :) to jsem našla ve své syslící zásobě na razítku od S.W.A.L.K. Sunshine :). Vybarvila jsem akvarelovými pastelkami, k obrázku jsem vybrala ladící papíry a je téměř hotovo :)

Obrázek jsem podlepila jednobarevnou čtvrtkou, stejně tak červnový kalendářový lístek. Jednobarevnou čtvrtku jsem dala i na základ stránky kalendáře, na ni barevnou vzorovanou.


Borduru jsem použila od Katuan vyřezanou z SH..moc díky .. :o)

Určitě se také přidejte, kalendář je skvělý dárek pro vaše příbuzné, zvlášť, když na něj použijete fotky třeba vašich ratolestí :)))
Hezký den, budu se těšit zase v sobotu . Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky