Kalendář na rok 2015- 3.stránka

Hezký den,
v páteční den přináším další stránku do našeho kalendáře. Já zpracovávám měsíc březen - tedy jaro a s tím souvisí podmínka použití - KYTIČKY  (opět nechávám volně na Vás, můžete použít květinový papír, květiny se objeví na obrázku, fotce nebo bude stránka doplněná papírovými kvítky)

Já si připravila bílou kalendářovou stránku ( vel.18*15cm) ..březnový kalendářový lístek, který jsem podlepila jednobarevnou scrapbookovou čtvrtkou. Na  pozadí jsem zvolila papír s potiskem zelinkavé kostičky.  Na čtvrtku jsem si natiskla razítko - Holčička na zídce  .. motiv jsem vyřízla ozdobným štítkem na BS..


pak už jen stačí celou stránku zkompletovat, dozdobila jsem mixem papírových květinek, do jejichž středů jsem vlepila samolepící kamínky. Celé jsem převázala krouceným provázkem. :)



A co Vy? Přidáte se ? Stránky jsou jednoduché, zvládne je úplně každý :) V neděli se můžete těšit na pokračování.
Díky za nahlédnutí. Katka

Komentáře

Oblíbené příspěvky