CASE Study Challenge #208

Hezký den všem,

dnešní Case Study vkládám opravdu za pět minut dvanáct .. a to proto, že mi předloha vůbec nesedla. Jj, to se stává, ale je to výzva a Evička   má hotovo, takže to prostě taky dám :o)

Předlohou byly visačky :o)




na zimní jsem neměla náladu, po tom všem vločkování, výrobě zimních přání a stránky z loňské zimy, napadly mě tedy jen nějaké podzimní, zároveň jsem chtěla dodržet vzor- jablíčka. Vznikly tak úplně jednoduché visačky na skleničky s pečeným čajem .. přidávám i recept, určitě ho vyzkoušejte, v zimních měsících Vás příjemně zahřeje :)


RECEPT NA DOMÁCÍ PEČENÝ ČAJ

Suroviny:
1 kg rybízu
1 kg ovoce: maliny, ostružiny, jahody, borůvky, hrušky, švestky, jablka atd., 3/4 kg cukru, 1-2 lžičky skořice, 4 ks badyánu (voňavé koření), 5 ks hřebíčku, 2 citrony, cca 2 dcl rumu (nemusí být)

Postup přípravy receptu

Nachystáme si hlubší pekáč...větší ovoce nakrájíme na kostičky (i oloupaný citron) a dáme do pekáče. Přidáme všechno ostatní drobné ovoce, zasypeme cukrem. Nakonec dáme všechno koření a dobře promícháme.
Pečeme v předem vyhřáté troubě na 180-200°C asi 30 minut. Během pečení asi dvakrát promícháme.
Hned po upečení přidáme rum, rychle promícháme, naplníme do skleniček, zavíčkujeme a otočíme dnem vzhůru jako marmeládu...

Použití:

Do hrnečku dáme 1-2 lžíce této směsi, zalijeme horkou vodou. Vypijeme jako čaj a na spodu hrnečku nás čeká pochoutka v podobě kousků ovoce.
 
a vzhledem k tomu, že visačky ve stylu simple and clean mi přišly až moc jednoduché, musela jsem vytvořit alespoň jedno přání :o) kde jsem dodržela vzor jablíček a pytlovinu .. inspirace u Silke Ledlow ..
 
Obě razítka jsou vybarvena akvarelovými pastelkami, u přání je použito gratulační razítko od Hero Arts.

příjemný den a díky za nahlédnutí :)
Katka

Komentáře

  1. So cute tags for jars! I love it! Thank you for being with CAS(E) Study this week.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky