ATC - Doll Stamp ( akvarelová technika)

Hezký den,

čas od času se nechám strhnout sběratelskou vlnou ATC kartiček

          ...  ( ATC- Artist Trading Cards) ..jsou to malé kartičky velikosti 2,5"x 3,5" (přepočteno 6,4 x 8,9cm) z pevnější čtvrtky či kartonu. Na kartičky lze využít jakékoliv techniky, zdobení, dekorování. Kartičky se pak dají použít na scrapbookových projektech nebo se vyměňují a sbírají.

Tentokrát to byly celkem jednoduché kartičky..podmínkou ale bylo použít razítko s holčičkou..chii, což už tak jednoduché nebylo.. jen najít razítko správné velikosti. Mé oblíbené Gorjusky jsou docela velké, takže po narazítkování na kartičku by jim chyběly nohy :o( ..nakonec jsem ve svých syslících krabicích přeci jen našla jedno menší razítko - holčička zalévající květiny, velikost odpovídala přesně velikosti kartičky..

Takže už jen vybarvit .. dříve jsem používala fixy -  Promarker Letraset, později Spectrum Noire..v poslední době jsem si ale začala vychutnávat akvarelové pastelky..  mám velkou sadu v plechové krabici - Mondeluz od Kohinooru ..

začínáme :  kartiček mělo být celkem 9 ks..nerada a ani to neumím dělat větší počet úplně stejně do puntíku .. takže jsem si vybrala 9 barev, každá holčička tedy měla ve výsledku jiné šatky :o) razítko jsem natiskla voděodolným inkoustem StazOn černé barvy

vždy používám dva až tři odstíny od barvy, nejprv vybarvím celou požadovanou plochu nejsvětlejším odstínem a od krajů postupně přidávám tmavší odstíny.. pokud nemáte více odstínů, lze celou plochu přejet jen lehce pastelkou a při okrajích na pastelku přitlačit ..



ještě nerozmytý obrázek ..

 
 
 a po rozmytí vodním štetcem :)



 a pohled na všechny kartičky


..přidala jsem přeci jen malinko zdobení - do středů růžiček jsem kápla trochu třpytkatého lepidla a vlásky a šatky jsem lehce nazdobila třpytivým gelovým fixem


 

Komentáře

Oblíbené příspěvky